Göğüs Küçültme Estetiği Ameliyatı ve Sonrası
ANA SAYFA 9 Meme Küçültme 9 Göğüs Küçültme Estetiği Ameliyatı ve Sonrası

Göğüsleri aşırı büyümüş kişilerde uygulanan bu operasyonla kişilerde göğüslerin büyük olmasından kaynaklı oluşan sağlık problemleri baş ağrıları, sırt ağrıları, omuz ağrıları, kamburlaşmalar, göğüs altlarında oluşan yaralardan kurtararak normal vücut normlarının sağlandığı estetik cerrahi ameliyatlardır..

Göğüslerin büyük olması aynı zamanda ileriki yaşlarda bu bölgede oluşabilecek tümörlere ve meme kanserine de neden olmaktadır.

Yapılacak göğüs küçültme estetiği uygulamalarından sonra göğüslerde sarkmalar giderilecek hacimsel olarak küçülmenin yanı sıra göğüslerde dikleşmede oluşacaktır. Yapıacak olan estetik ameliyatı sırasında hastanın durumuna göre göğüslerden deri fazlalıkları ve fazla yağ dokuları çıkarılarak bölgeden uzaklaştırılır. Göğüslerde meme başları olması gereken yere çekilerek göğüsler küçülmüş ve daha dik konumda meme estetiği ameliyatına son verilir. Meme küçültme ameliyatı en çok kullanılan yöntemlerin başında “inferior pedül” güncel ve teknolojik gelişimlerden yarar sağlanarak uygulanmaktadır.

Yapılan göğüs küçültme ameliyatlarında süt kanalları konulmakta ve ameliyat sonrasında süt kanalları üzerinde bir işlem yapılmadığından dolayı hasta rahatlıkla çocuk emzirebilmektedir. Göğüs küçültme ameliyatları sonrasında izler kalmaktadır. Fakat bu izler zamanla pembeleşecek ve yıllar sonrasında buz izleri fark etmeyeceksiniz. Ayrıca izlerin fark edilmesi de biraz hastanın fiziksel özelliklere bağlıdır. Bu durumda hastanın ten rengi, yaraların iyileşmesinin süresi, doku faktörleri önemli rol oynamaktadır.

Göğüs Küçültme Estetiği Ameliyatı Sonrası

Göğüs estetiği ameliyatı sonrasında hastaya belirli aralıklarla pansuman yapılır. Sargıların yenilenmesi ve iyileşme hızına göre doktor kontrolünde hasta günlük yaşantısına yavaş yavaş geri dönmeye başlar. Göğüs küçültme estetiği ameliyatları sonrasında hastaya özel sutyen giydirilir. Bu sutyen göğüslerinizi çevreleyecek toparlayacak fakat oldukça yumuşak bir sutyendir. Bu sutyenin hasta tarafından en az iki hafta kadar bir süre kullanılması gerekmektedir.

Göğüs küçültme estetiği operasyonlarında son yıllarda eriyen dikişler kullanılmaktadır. Kullanılan bu dikişler sonrasında dikişlerin alınmasına gerek kalmadan zaman içerisinde dikişler kendiliğinden eriyeceklerdir. Bazı durumlarda hastada erimeyen dikişlerde kullanabilirler. Bu durumda ameliyattan 2 hafta kadar süre sonra dikişler doktor tarafından alınır.

Meme küçültme ameliyatı öncesinde hastada var olan sağlık sorunları ortadan kalkacak, hasta daha sağlıklı ve görünüm olarak son derece estetik bir görünüşe sahip olacaktır.

İLGİLİ DİĞER YAZILAR

Meme Küçültme Ameliyatı ve Fiyatları

Estetik problemlerin dışında tıbbı nedenlerle de meme küçültme ameliyatı yapılmaktadır. Meme büyüklüğü ve ağırlığına bağlı olarak vücudun öne doğru eğilmesi, sırt ve omurga ağrıları, kemik deformasyonları, meme altında gelişen pişik , büyüklüğünden dolayı fiziksel...

Gönder / Send
Canlı Destek / Online Support
Merhaba. Sizlere nasıl yardımcı olabiliriz?
Hello. How can i help you?